پاکستان کی بحریہ نے ہفتہ کو فضا سے سمندر میں مار کرنے والے جہاز شکن میزائل کا کامیاب تجربہ کرنے کا بتایا ہے۔ بحریہ کی جانب سے جاری ایک بیان کے مطابق یہ میزائل بحیرہ عرب میں "سی کنگ ہیلی کاپٹر" سے داغا گیا جس نے سمندر میں اپنے ہدف کو کامیابی سے نشانہ بنایا۔ ترجمان نے بتایا کہ اس موقع پر بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ذکا اللہ بھی موجود تھے جنہوں نے اس تجربے کو بحریہ کے دستوں کی جنگی تیاروں اور پیشہ وارانہ مہارت کے واضح ثبوت سے تعبیر کیا۔ انھوں نے سمندر میں تعینات بحری یونٹس کا بھی معائنہ کیا اور اس عزم کا اظہار کیا کہ پاکستانی بحریہ ملک کی سمندری حدود اور مفادات کا ہر قیمت پر دفاع کرے گی۔ رواں سال کے اوائل میں پاکستانی بحریہ نے خشکی سے سمندر میں مار کرنے والے جہاز شکن میزائل کا تجربہ بھی کیا تھا۔

پاکستانی بحریہ کا فضا سے سمندر میں جہاز شکن میزائل کا تجربہ

پاکستان کی بحریہ نے ہفتہ کو فضا سے سمندر میں مار کرنے والے جہاز شکن میزائل کا کامیاب تجربہ کرنے کا بتایا ہے۔

بحریہ کی جانب سے جاری ایک بیان کے مطابق یہ میزائل بحیرہ عرب میں “سی کنگ ہیلی کاپٹر” سے داغا گیا جس نے سمندر میں اپنے ہدف کو کامیابی سے نشانہ بنایا۔

ترجمان نے بتایا کہ اس موقع پر بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ذکا اللہ بھی موجود تھے جنہوں نے اس تجربے کو بحریہ کے دستوں کی جنگی تیاروں اور پیشہ وارانہ مہارت کے واضح ثبوت سے تعبیر کیا۔

انھوں نے سمندر میں تعینات بحری یونٹس کا بھی معائنہ کیا اور اس عزم کا اظہار کیا کہ پاکستانی بحریہ ملک کی سمندری حدود اور مفادات کا ہر قیمت پر دفاع کرے گی۔

رواں سال کے اوائل میں پاکستانی بحریہ نے خشکی سے سمندر میں مار کرنے والے جہاز شکن میزائل کا تجربہ بھی کیا تھا۔

x

Check Also

بلوچستان : دستی بم حملوں میں 40 سے زائد افراد زخمی

دونوں واقعات کی ذمہ داری تاحال کسی گروپ یا تنظیم نے قبول نہیں کی۔ تاہم، اس سے پہلے گوادر اور دیگر ساحلی اضلاع میں ہونے والے پُرتشدد واقعات کی ذمہ داری کالعدم بلوچ عسکری تنظیمیں کرتی رہی ہیں

Powered by Dragonballsuper Youtube Download animeshow