اخبار

عمران خان کی نااہلی کی درخواست مسترد

پی ٹی آئی کارکنوں نے عمران خان کے خلاف درخواست مسترد ہونے پر مٹھائیاں تقسیم کیں ۔ عمران خان نے کہا کہ فیصلے پر اطمینان کا اظہار کیا اور جہانگیر ترین کےخلاف فیصلے کو چیلنج کیا جائے گا۔ مسلم لیگ نون نے فیصلے پر مایوسی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ دونوں جماعتوں کے لیے انصاف کے پیمانے مختلف ہیں۔

Read More »

انتخابی حلقہ بندیوں کے معاملہ پر حکومت اور حزب مخالف کے درمیان اتفاق رائے

ملک میں رواں سال ہونے والے مردم شماری کے بعد آئندہ عام انتخابات سے قبل نئی حلقہ بندیاں ضروری ہیں لیکن پیپلزپارٹی سمیت بعض دیگر جماعتوں کو اس مردم شماری کے سامنے آنے والے عبوری نتائج پر تحفظات کی وجہ سے یہ معاملہ تعطل کا شکار رہا۔

Read More »

صومالی فوج پر بدعنوانی کے الزامات، امریکہ نے امداد معطل کر دی

خبررساں ادارے روئیٹرز نے ایک دستاویز حاصل کی ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ صومالی فوج لاکھوں ڈالر کی امریکی امداد کے باوجود اپنے اہل کاروں کو مناسب خوراک، معاوضہ اور ہتھیار فراہم کرنے میں ناکام رہی ہے۔

Read More »

افغان اسمبلی کے اسپیکر رواں ماہ پاکستان آئیں گے: افغان سفیر

پاکستان میں افغانستان کے سفیر عمر زخیلوال نے کہا ہے کہ دونوں ملکوں کے درمیان اعلیٰ سطحی رابطوں میں اضافہ ہوا ہے، جس سے دوطرفہ ماحول میں بھی بہتری آئی ہے۔ سفیر عمر زخیلوال کے مطابق افغانستان کی قومی اسمبلی کے اسپیکر اپنے وفد کے ہمراہ رواں ماہ کے اواخر میں پاکستان کا دورہ کریں گے۔ افغان سفیر نے جمعے کو وائس آف امریکہ سے گفتگو میں کہا کہ پہلے کے مقابلے میں دونوں ملکوں کے درمیان ماحول بہتر ہے اور ان کے بقول حال ہی میں افغانستان کے اعلیٰ سطحی عسکری وفد نے پاکستان کا دورہ کیا جب کہ اس ہفتے افغانستان کے ایک اقتصادی وفد نے اسلام آباد میں منعقدہ اقتصادی تعاون تنظیم ’ای سی او‘ کے علاقائی اجلاس میں شرکت کی۔ عمر زخیلوال کا کہنا تھا کہ کئی سطحوں پر ملاقاتیں طے ہیں اور اُن کے بقول یہ دوطرفہ تعلقات میں مثبت ماحول کی عکاس ہیں۔ پاکستان کے قومی اسمبلی کے اسپیکر ایاز صادق کی قیادت میں پاکستانی قانون سازوں کے ایک وفد نے رواں سال اپریل میں افغانستان کا دورہ کیا تھا۔ ایک روز قبل ہی پاکستانی وزراتِ خارجہ کے ترجمان محمد فیصل نے کہا تھا کہ پاک افغان رابطوں کو تعمیر اور با معنی بنانے کے لیے اسلام آباد نے ’’پاکستان افغانستان ایکشن پلان فار سولیڈیرٹی‘‘ کے نام سے تجاویز کابل کو بھیجی گئی ہے۔ اس بارے میں افغان سفیر نے کہا کہ کابل کو یہ تجاویز مل چکی ہیں اور اُن کے بقول مجوزہ منصوبے کو بہتر بنانے کے لیے افغانستان کی حکومت اپنی تجاویز بھی شامل کر کے دستاویز کو بہتر بنا رہی ہے۔ سفیر عمر زخیلوال نے بتایا کہ کابل حکومت جلد اس بارے میں پاکستان کو آگاہ کرے گی۔ واضح رہے کہ اس مجوزہ منصوبے کے مطابق سیاسی، معاشی، عسکری، انٹیلی جنس اور مہاجرین سے متعلق اُمور پر ورکنگ گروپوں کی سطح پر رابطوں کو تعمیری اور بامعنی بنانا ہے۔ سفیر عمر زخیلوال نے اس توقع کا اظہار کیا کہ تعلقات کو بہتر بنانے کے لیے مجوزہ تجاویز کو حتمی شکل دینے کے بعد دونوں ملک اُن پر عمل درآمد کریں گے۔ افغان سفیر کا کہنا تھا کہ اگر نیک نیتی سے ورکنگ گروپوں سے متعلق تجاویز پر عمل درآمد کیا گیا تو اُنھیں یقین ہے کہ دونوں ملکوں کے درمیان موجودہ بداعتمادی کی فضا ختم ہونے میں مدد ملے گی۔

Read More »

خطے میں عدم استحکام پیدا کرنے کی ایرانی سرگرمیاں ’’ناقابلِ برداشت‘‘: امریکہ

اخباری کانفرنس سے قبل ایک اعلان میں، اُنھوں نے کہا تھا کہ وہ اس بات کا ’’ناقابل تردید ثبوت پیش کریں گی‘‘ کہ ایران نے اپنی بین الاقوامی ذمے داریاں پوری نہیں کیں اور اپنی سرگرمیوں پر پردہ ڈال رکھا ہے

Read More »

عمران خان، جہانگیر ترین کے خلاف مقدمہ، فیصلہ جمعے کو سنایا جائے گا

مسلم لیگ (ن) کے رہنما حنیف عباسی کی جانب سے چیرمین تحریک انصاف عمران خان اور جہانگیر ترین کی نااہلی کے لیے سپریم کورٹ میں 2 درخواستیں دائر کی تھیں ،جن کا فیصلہ جمعہ کے روز دن 2 بجے سنایا جائے گا

Read More »

اگست میں شروع ہونے والی کارروائی میں تقریباً 7000 روہنگا ہلاک ہوئے: رپورٹ

جینوا میں قائم بین الاقوامی امدادی گروپ، جسے فرانسیسی مخفف میں ’ایم ایس ایف‘ کے نام سے پکارا جاتا ہے، جمعرات کے روز کہا ہے کہ اُس نے یہ اندازہ بنگلہ دیش کے متعدد روہنگا مہاجر خیموں کا جائزہ لینے اور اعداد و شمار جمع کرنے کے بعد لگایا ہے

Read More »

کرپٹ قیادت کے ساتھ ملک ترقی نہیں کر سکتا، عمران خان

فیڈریشن آف چیمبرز آف کامرس پاکستان کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ جس ملک کی قیادت کرپٹ ہو اس ملک کا کوئی روشن مستقبل نہیں۔ ہم توقع بھی نہیں رکھ سکتے جب اشرافیہ ٹیکس نہ دے اور ادارے چلیں، لوگ ٹیکس دیں۔

Read More »

پانچ دینی جماعتوں کا سیاسی اتحاد بحال کرنے کا اعلان

اجلاس میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ یہ جماعتیں ایک ماہ میں صوبائی اور وفاقی حکومتوں سے علیحدگی کے حوالے سے فیصلہ کریں گی۔ اس بات کا بھی فیصلہ کیا گیا کہ قبائلی علاقہ جات کے مستقبل پر بھی مشترکہ لائحہ عمل طے کیا جائے گا۔

Read More »

حکومت اور اسمبلیاں شاید اپنی مدت پوری نہ کرسکیں : اسپیکر قومی اسمبلی

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی اور وزیر خارجہ خواجہ آصف نے حکومت کی مدت پوری نہ ہونے سے متعلق خدشات کو رد کرتے ہوئے کہا ہے کہ حکومت اور پارلیمان کو کوئی خطرہ نہیں اور آئندہ انتخابات اپنے وقت پر ہی ہوں گے۔

Read More »

Powered by Dragonballsuper Youtube Download animeshow